Skip to Content

نمایشگر دسته ای مطالب نمایشگر دسته ای مطالب

بازگشت به صفحه کامل

ششمین جلسه شورای بازاریابی مجتمع خدمات بیمه ای دکتر فاطمی

ششمین جلسه شورای بازاریابی مجتمع خدمات بیمه ای دکتر فاطمی

موضوع:بررسی راهکارهای تعامل صحیح با مشتریان(در راستای حفظ مشتری )               

          در ابتدای  اولین جلسه شورای بازاریابی مجتمع در سال جدید مدیریت محترم مجتمع ضمن تبریک به مناسبت اعیاد رجب وشعبانیه  وابراز خرسندی  از عملکرد  مطلوب مجتمع در تمامی حوزه ها در سال گذشته  از زحمات کلیه همکاران در بخش های مختلف صدور،خسارت وحسابداری تقدیر وتشکر نمودند.

     در ادامه اعضا محترم در خصوص موضوع جلسه به بحث وتبادل نظر پرداختندوبرخی راهکارهای مفید جهت نحوه تعامل صحیح با مشتریان  با بهره گیری از تجارب کسب وکار های موفق در این زمینه مورد تشریح وتفسیر قرارگرفت ،برخی موارد به شرح ذیل:

  • برای جذب مشتری جدید هیچ گاه از مشتری قدیمی غافل نشوید.
  • پس ازبروز مساله(از نظر ارتباط با مشتری)هر چه سریع تر آن را حل کنید.
  • همیشه حق با مشتری نیست ولی مساله مهم تفهیم  این موضوع به مشتری است.
  • خود را به جای مشتری بگذارید تا احساسات او را درک کنید.
  • برای پی بردن به خواست مشتری به حرف های او گوش فرا دهید.

در پایان مدیریت محترم در خصوص تشکیل کمیته فنی مجتمع با هدف تصمیم گیری در خصوص پیشنهاد ودرخواست های بیمه گذاران که دارای شرایط غیر متعارف دارند وبه منظور استفاده حداکثری از ظرفیت هاو فرصت های موجود ونیز مدیریت ریسک  به نظر سنجی از اعضا پرداختندومقرر گردید درجلسه آتی درخصوص تشکیل این کمیته تصمیم قطعی اتخاذگردد.           

منبع خبر: .


تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به شرکت بیمه ایران می باشد - طراحی و پیاده سازی SAIN
Copyright © 2008-2014. www.iraninsurance.ir, All Rights Reserved - Powered By SAIN ©
$menuContent
تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به شرکت بیمه ایران می باشد - طراحی و پیاده سازی SAIN
Copyright © 2008-2014. www.iraninsurance.ir, All Rights Reserved - Powered By SAIN ©