Skip to Content

نمایشگر دسته ای مطالب نمایشگر دسته ای مطالب

بازگشت به صفحه کامل

هفتمین جلسه شورای بازاریابی مجتمع خدمات بیمه ای دکتر فاطمی

هفتمین جلسه شورای بازاریابی مجتمع خدمات بیمه ای دکتر فاطمی

موضوع: بحث وتبادل نظر در خصوص راهکارهای افزایش فروش دردوران رکود

     درابتدای دومین جلسه شورای بازاریابی در سال 96 ،مدیریت محترم مجتمع به اهمیت ولزوم توجه همه همکاران محترم به ویژه روسای ادارت صدور به تهدیدات  وعوامل محیطی درراستای حفظ پرتفوی در شرائط فعلی تاکید فرمودند.طبق نظر ایشان همه روسای ادارات به منزله مدیر فروش می باشند که می بایست در راستای پیشبرد فروش مخصوصا در وضعیت  رکودتلاش مضاعف داشته باشند.  

      طی چند سال اخیر رکود برتمام بازارها وصنایع کشور سایه افکنده است ومسلما صنعت بیمه از این مورد مستثنی نمی باشد.با عنایت به اینکه کنترل عوامل محیطی خارج از توان واراده ما می باشد اما با برنامه ریزی دقیق وتلاش بیشتر می توان آثار زیانبار عوامل منفی اقتصادی را کاهش داد . در ذیل به چند راهکار موثروکاربردی جهت حفظ پرتفوی در شرائط رکود اشاره می گردد:

  • حفظ ونگهداری مشتریان فعلی از طریق توجه وارتباط بیشتر به آنان
  • تغییر نگرش نسبت به موفقیت در شرائط جدید،موفقیت یعنی بقا ورشد،در گذشته  تعریف موفقیت رشد حدکثری بود.
  • لزوم داشتن نوآوری در فرایند ارائه خدمات
  • استفاده از تجربه نخبگان وافراد آگاه وبا تجربه در صنعت بیمه
  • استفاده از فناوری(رسانه های اجتماعی ،اینترنت)
  • داشتن نگاه تخصصی به بیمه در همه سطوح سازمان
  • تشکیل اتاق فکر

منبع خبر: دبیرکارگروه بازاریابی امور استانها و شعب


آخرین بروز رسانی : ۱۳۹۶/۰۴/۱۴

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به شرکت بیمه ایران می باشد - طراحی و پیاده سازی SAIN
Copyright © 2008-2014. www.iraninsurance.ir, All Rights Reserved - Powered By SAIN ©
$menuContent
تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به شرکت بیمه ایران می باشد - طراحی و پیاده سازی SAIN
Copyright © 2008-2014. www.iraninsurance.ir, All Rights Reserved - Powered By SAIN ©